Pages

Tuesday, March 15, 2011

>> zaman muda-mudi...


ni zaman aku darjah 6 dulu..
kelas 6 Maju 2..
aku pun x ingt aku ade lagi x gmbr ni..
huhuu..
ni pun cilok dari encik fesbuk..
hehehe..


bila tgk balik gmbr ni kan..
weyh..
siyes..!
aku ni mmg seorg yg agak pelupa..
berapa org je kot yg aku kenal..
nik, izzati, sharifah, hariyanti, rabiatul, syazwani, azam, vimal shaun, najmi, farah,siti nur, fatihah..
yg lain..??
jongmal mianhae..~
ade yg aku ingt muka.. x ingat nama..
ade pulak tu yg aku rasa mcm xpernah jumpa pulak tu..
ape ke dahsyat nye memory loss aku nih..
huhuhu..


muka masing2 zaman muda2 dulu lain la dgn yg sekarang ni..
aku muke sendiri pun mcm dh xdpt detect..
haha..
(^_^)v


korang..
kalau agak2 korg dulu time darjah 6 pernah sekelas dengan aku..
jgn la memalu tegur aku ek..?
ingtkan la aku yg pelupa nih..
siyes..!
xigt beb..!
>.<"


p/s: kalau korg boleh teka mana satu aku.. aku bagi hadiah 5sen.. nak..?? (~_~)

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver