Pages

Saturday, March 5, 2011

>> dapat juga akhirnya..

dah lama gila aku mengidam nak beli baju ni..

yer.. memang ada jual online.. harga dia kalau xsilap aku dalam 40 or 48 mcm tu la.. xsure.. nak beli online tapi takut mcm xmuat ke ape ke kan.. tapi tadi tiba2 je jumpa baju ni kat TS.. 
"liana.. tu bukan ke baju yg ko nak beli sgt tu..?" ilie berkata sambil jarinya menunjuk ke arah sesuatu..
aku pun menoleh..
"ya..! dah lama gila aku cari baju ni.."
terus excited belek2 baju ni.. pikir dua tiga kali..
dan harganya murah la sikit kan..
RM33..
hurm..
errrr...
pikir lagi...
last2..
tada....!!

aku beli jugak akhirnya.. hehehe.. dia 3 pcs.. 1 pocadot, 1 layer yg putih tu dan 1 cardigan.. cardigan tu sebenarnya ada 2 warna.. kelabu dan hitam.. hurm.. memandangkan cardigan hitam aku pun dh agak lusuh.. ah.. boleh la beli hitam.. heheheehee..

encik shahid..! saya terbeli baju polkadot lagi..!! hahahaa.. actually.. aku xpernah perasan aku punya baju semua polkadot.. shahid la yg membuat aku perasan.. ye.. rupa2nya hampir semua stok baju aku polkadot.. hahaha.. 

kisahnya bermula begini.. pada suatu hari.. dalam dewan kuliah..
"liana.. ape pasal baju ko semua polkadot nih..?"
"eh..? ye ke..? mana ada.."
"habis tu semalam ko pakai polkadot hitam putih, hari ni pink.. dua hari lepas pakai biru pulak.."
"err.. ye ke..??"
setelah pikir2 agak lama apa yg ada dalam almari aku.. yer.. mmg benar kata2 encik shahid.. aku punya baju hampir semua polkadot.. hahahahaha.. siyes xpernah perasan pun sebelum dia bagitau.. peace..!

haha..
v(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver