Pages

Thursday, March 3, 2011

>> RM1 = Pepsi Twist..??


nak taw apa mesin ni buat kat aku..? cis..! sgt2 la membengangkan.. dia telan RM1 aku..!! huwaa..!!

ceritanya bermula begini..
aku haus..
aku pergi mesin ni..
terkejut seketika sebab semua air tin RM 1 je..
pastu masuk la not RM1..
pastu tekan butang R.. oit..! gile ape.. mana ada butang R kt situ..
okay.. 
aku tekan butang pepsi twist..
dengan harapan dia akan menghilangkan dahagaku..
'gedegang..!'
mesin tersebut berbunyik..
check kat bawah tu..
"where is my pepsi twist..??"
huwaaa..!!
dia tersangkut..?
pastu aku ketuk2 tanpa rasa belas kasihan..
okay.. itu tipu..
aku ketuk2 ayu..
xmampu nk ketuk lebih2 sebab x larat dah sebab x makan lagi..
tapi xde jugak keluar2..
"weyh..! dia telan RM1 aku weyh..! giler r..! RM 1 aku..!! yah..!"
aku menjerit ala2 korean style..
pastu try lagi..
dengan harapan air tadi tu akan keluar la bersama2 air yg seterusnya ni..
masuk lagi satu RM1..
dan dengan random aku tertekan butang R lagi..
liana.. mana ada butang R kat mesin tu..?
oh.. aku tertekan butang air Lipton Ice Tea Perisa Lemon..
'gedegang..!'
yes.. kali ni keluar pulak..
but..
"where is my pepsi twist..??"
"weyh..!! dia telan RM 1 aku..!! Pepsi Twist aku..!!"
sampai la ke sudah..
aku terkenang lagi Pepsi Twist aku yg tersekat kat dalam mesin tu..


sedihnye..! oh pepsi twist aku..!! 

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver