Pages

Monday, March 14, 2011

>> special birthday present..



best ever birthday present from TVXQ..  thanx sgt2 sebab released kan teaser nih pada tanggal 11Mac 2011..!! which is my 20th birthday..!! hohoho.. liana dah tua rupenyer.. isk3x.. dah boleh kawen ngan changmin dah mcm ni..

teaser ni buat aku dugeun dugeun la.. thump thump.. doki doki.. hahaha.. listen to my hearbeat~


antara preview2 menarik kalau korg xmo tgk video di atas nih:

yargh..!! 
Yunho nampak buruk la mcm nie.. 
garang sgt.. 
xmo kawen ngan dia.. 
haha..




uish..
changmin pun x kurang jugak garang nye..
ha..
jgn main2..
korg kacau-kacau lagi aku ngan dia..
sekali dia bagi karang..
naye je..
ni dia nk belasah org tu sebab org tu ugut dia suruh tinggalkan aku la tu..
mane boleh beb..
belum sampai waktunya lagi..
changmin janji..
kalau aku dah jumpa someone yang betul2 untuk aku..
baru boleh stop..
kan..?
kan..??
*perasan~*



changmin's stare make me die..~
x_x




smart jugak kan..? 
nk kawen ngan polis la mcm ni.. 
hari2 tgk dia acu pistol.. 
gaduh je habis la nanti.. 
bang..!! bang..!! bang..!! 
bocor siling rumah aku.. 
haha.. 
gurau jek.. 
xnak polis.. 
nk FBI la.. 



x___________________________x
kalau changmin jadi FBI..
oops.. 
bukan FBI..
tapi NDI..
what does NDI stands for..?
sile jawab ye..
sebab saya pun xtaw ape dia..



and the most touching part..

T_____________________T
ye..
changmin nanges..
ni mesti dia nanges sebab xdpt jumpe aku nih..
pastu dia lagi sedih sebab aku xdpt jumpe bestfren dia tahun ni.. 
jgn la sedih2 mcm ni.. 
saya pun sedih juge.. 
xpe.. 
nanti lain kali kite date berdua yek.. 
*in your dream la liana..!*


mood: terperasan lebih.. hahaha.. (^_^)v


info: the full MV will released on 15th March 2011.. looking forward to it.. =)



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver