Pages

Saturday, March 5, 2011

>> gila selendang la pulak..

sekarang ni dah nak masuk 20-an.. rasa mcm diri ini nk berubah jaddi kewanitaan gitu.. chewah.. haha..
ntah la.. sekarang rasa macam suka la pulak pakai selendang ni.. hehehe.. ikut trend la katakan.. tapi muka aku terlalu bulat.. x begitu sesuai pakai selendang begitu saja.. nampak terlebih2 bulat.. so aku buat la experiment sikit.. pakai dengan tudung lecra..! haha.. mak aku banyak tudung lecra.. mcm2 warna ada.. so aku pun menggayakan la dengan suka rela.. keh3x.. =p

 ni gambar first time pakai mcm ni di khalayak ramai.. hehehe.. ni masa kakak kepada kakak iparku kahwin 3 minggu yg lepas.. cun kan..?

 yang ni pulak masa birthday anak buah aku, haikal tempoh hari.. tambah cun la pulak aku ni.. *perasan giler liana..!! >.<"*

gambar2 yg kat bawah ni pulak baru diambil tadi.. hahahaha.. gila kamera kejap.. *bukan dah lama ke ko gila kamera, cik liana..?*

ni selendang yang aku baru beli tadi.. harga RM8 je.. hehe..

yg ni pulak selendang rumate aku.. hahahaha.. balun dia punya kejap..

nampak cute x aku pakai mcm ni.?? hehe.. ada kemungkinan yg sgt besar mulai minggu depan aku akan pakai selendang ke kuliah.. malkumlah.. sekarang ni dah ada supplier selendang.. a.k.a rumate aku.. aku pun xsangka dia ada byk selendang tapi dia xpernah pakai.. meh sini aku pakaikan.. hahaha.. gila x malu..! haha.. lantak la.. rumate aku punya.. bukan korg punya.. hahaha..

amacam..? cik liana kita ni dh pandai dh nk bergaya.. harap2 nya lepas ni bertambah la secret admirer dia yek.. hehehee.. peace no war..! 
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver