Pages

Friday, March 25, 2011

>> phone baru..

kawan-kawan ku sekalian.. 
akhirnya.. 
aku dah beli hadphone baru..!! 
yeay..!! 


ni dia wajah phone baru aku..

i-phone 4 tu beb..!
jgn memain..
thanx to diri sendiri sebab akhirnya berjaya beli i-phone ni..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okay..
aku tipu..
sorry.



aku mana mampu beb nk beli bende2 canggih cenggini..
huhuhu..
sedih nye..!


tapi x salah kan kalau nk berangan2 sikit..?
hehe..


ni aku ade la jugak usha2 sikit beberapa jenis phone yg aku agak minat tapi xde la minat sampai perlu memilikinya..



1. Sony Ericsson XPERIA Neo

sumpah smart..
slim..
cantek..
cun..
perfect..!
tapi..
ehem2..
aku xboleh r dgn touchscreen ni weyh..!
tangan aku jenis basah..
so paham2 je la yek kesesuaian & keserasian tgn yg basah dgn brg2 touchscreen..
=_="

next please...

2. Blackberry Bold 9780


3. Blackberry Curve 9300




dan sekutu dgnnya..
ntah bila la aku boleh memiliki henpon2 cenggini..
haish~
=_="

tapi kan..
blacberry punye screen mmg kecik ek..??
hohohoho..
x best la mcm nie..

ehem ehem...
xde sape2 ke nk bagi aku henpon baru..??


takpe la kalau xnak beli pun..
henpon lama aku masih berfungsi dengan baik..
kecuali keypad '5' xboleh tekan la kan..
tu je..
dah setahun lebih aku boleh hidup tanpa keypad '5'.. 
agak2 aku bleh x bersabar lagi tunggu another 3 years..??
mesti boleh kan..??
so..
aku guna je la dulu..
dah kerja nanti..
habis la..
sume aku beli..
keh3x..


fyi..
perasaan ingin memiliki henpon baru tu x kuat lagi..
tunggu la sampai aku betul2 teringin kang..
time tu baru kelam kabut kumpul duit nk beli phone..
hehehehe..
peace..!
(^_^)v




reminder for myself :
liana..!! before beli phone.. pergi amek lesen dulu la...!!!! 
>.<"


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver