Pages

Monday, March 7, 2011

>> buat assignment kat McD Bangsar..

plan hari ni mmg nk menyiapkan assignment TITAS yg due date dia hari rabu ni.. okay.. sebenarnya xde la byk sgt yg tinggal.. tapi situ sikit sini sikit, sikit-sikit, maka banyak la ia.. kan..? kan..? so kami bertiga (aku, ilie, hakim) bersepakat nk siapkan assignment tu hari ni.. hehehe..

plan asal nk but kat library pagi2.. tapi biasa la kan.. org bujang.. hujung minggu.. nk pulak kan bgun pagi2..? ye x..? then kitorg pun terlajak la start jumpa pukul 1 lebih.. alang2 tu ingtkan nk pegi lunch sekali.. ingtkan libraty bukak sampai malam.. tapi sygnya sampai pukul 4 je.. mmg xde makna nye la nk pegi library tu.. so kitorg pun beriya2 cari port lain.. last2 end up kat McD Bangsar.. lunch.. pastu terus stay sana sambil buat assignment.. =)

 encik hakim a.k.a mr driver yg membawa kami ke sini..


 cik ilie merangkap personal assistant aku n hakim..


 kerja2 setiausaha buat draf apa yg patut ditulis dlm assignment.. haha.. dh lama beb aku tinggalkan kerja2 SU ni.. dh berkarat dah skill aku.. hehe..


pemilik blog ini sedang tekun membuat assignment beliau..

dan yg paling happy nk bgtaw kat sini.. yeay..!! assignment aku dh 98% complete..!! tinggal part lampiran dan part temubual exclusive tu je.. hehehehe.. 

sgt gumbira assignment dh siap.. balik2 je penat giler tahap gaban pastu tido terus.. =_="

p/s: suasana McD kat sini mmg best la kalau nk buat discussion or assignment.. untuk study tu tidak sama sekali yer.. 

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver