Pages

Friday, March 25, 2011

>> mesej..

tepat pukul 1.08pm..
aku dapat mesej dari nombor yg x dikenali..

From: +6014xxxxxxx
Message : 
Liana hr steak house ko taw kt mane?

aku jadi bingung seketika..
siapa pemilik no. ni..?
mcm mane dia taw no aku ni..??
siap taw nama aku lagi..
pelik yg amat la..
pastu aku dgn penuh curiosity pun balas la mesej tersebut..

From : +6012xxxxxxx   <-- no phone aku
To: +6014xxxxxxx 
Message : Reply: 
Sape ni?

ringkas..
dan tepat..
itu yang aku perlu tanya dulu sebelum apa2 terjadi..

selang beberapa saat selepas itu.
handphone Sony Ericsson K550 aku pun berbunyi..
menandakan mesej baru masuk..

nak taw ape beliau balas..??

From : +6014xxxxxxx 
To: +6012xxxxxxx 
Message : Reply: 
Kori ensem aka brad pit

terkesima sesaat..
lantas aku pun tergelak terbahak2 kat situ jugak..
mwahahahahahahaha..


member aku yg sorg ni mmg kreatif memperkenalkan diri dia..
hahaha..


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver