Pages

Saturday, March 5, 2011

>> tukar angin..

hari tu kan aku pernah buat wish list kan..? kan..?? ni aku nk ubah sikit.. korang..!! xpayah la bagi aku Cadbury Chocolate for my birthday lagi.. aku dha ade byk dah ni.. ni buktinya.. 



hurm.. apa kata korg bagi aku benda alah ni..??


mould and paint.. xkisah la yg mana satu pun..janji comel.. dah lama teringin nk beli ni tapi x beli2 pun.. apa kata korg belikan aku bende ni..? lagi murah dar tedy bear besar yg aku mintak dari tahun lepas tu tapi x dapat2 pun sampai sekarang.. =_="

 ala.. senang je nk cari.. ade berlambak kat Toy r Us... kat mid ada, klcc pun ada.. nk dekat kat jusco midvalley pun ada jugak bende ni kalau xsilap.. kalau nk murah.. kat sogo.. ada 20% offer.. hehehehe.. tiba2 rasa diri ini pun nk jadi mcm budak2 juga.. nak ni taw..!! ganti coklat tu.. =)

gila demand kan aku ni.. hadiah birthday pun xmalu mintak2 kat orang.. ala.. member sendiri jek pun.. tapi kalau ada sesiapa yg sudi nk belikan tu.. mmg tersangat2 lah dialu2kan.. hehehe..


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver