Pages

Tuesday, March 29, 2011

>> testing testing 1 2 3..

tadi wat sesi pergambaran utk presentation titas esok..
last minute betul..
kan..??
tapi xpe la..
dah siap dah pun..


ni dia kumpulan TITAS aku..

1st try..

2nd try..
argh..!!
poven buat slack..!!
>.<"

yes..!
jadik pun..
(^_^)v

lepas dismiss..
ni member aku yg sorg ni pun teringin la kan nk amek gmbr dia..
ye la..
dari tadi dok jadi cameraman jek..
okay..
snap gmbr dia la pulak..

ni dia..
encik Qhari..

hahahahahaahaa..
dia mula2 dh posing mcm kitorg posing tadi..
aku gelak..
dia pun ikut gelak tgk aku gelak..
kan dh xsempat nk snap gmbr dia tgh posing tu..
sumpah lawak giler..
hahahaahaa..


aku & ilie..
nampak kot muka baru bgun tido..
=_="



apesal muke qhari ngan hakim tu..??
hahahahahaa.. 

dah lame kitorg x amik gmbr ramai2 mcm ni..
kan..??
kan..??

esok..
jom bergambar lagi..!!
nak..??
v(^_^)v


p/s: bila agaknye korg nk bagi hadiah birthday aku..?? 

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver