Pages

Sunday, March 20, 2011

>> nak 'puasa' drama..

berakhir la sudah Paradise Ranch..
aku nk ber'puasa' drama Korea la..
hehehe..
'puasa' sampai cuti sem nanti..
so skrg ni time untuk mengumpul je la..
sape2 ade cerita baru sume aku transfer masuk HD..
tapi x tgk2 pun..

antara list2 cerita yg aku akan KIV sampai cuti nanti:


1. Secret Garden



2. My Girlfriend is Gumiho



3. My Princess



4. Dream High



5. Cinderella Stepsister



6. Marry Me, Mary



yer.. 
bagi peminat2 drama korea..
aku agak ketinggalan sikit sebab drama2 ni aku xtgk lagi..
ape org kata..
x up to date la kan..
tapi xpe..
saya akan berusaha sedaya upaya untuk menahan godaan selagi terdaya..
hehehe.. 

tapi kalau korg baik hati nk tmbh list aku ni..
silakan..
aku suka..
especially to my beloved sources..
Abez & Ilie..

peace no war..!!
(^_^)v


p/s: fasa 1st aku dh berjaya dgn x layan mana2 cerita except Paradise Ranch utk 8 minggu.. hehehe.. 

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver