Pages

Saturday, April 16, 2011

> tak balik rumah...

saya dah x balik rumah selama 2 minggu..!!

ye..
itu benar..

saya dah x balik rumah sewa saya kat Pantai Dalam tu dah 2 minggu dah..
mesti akak-akak kat rumah tu rindu kan saya..
ye x..??

2 minggu beb..
lama tu..
mesti korang tertanya2 kan aku dok mana sepanjang 2 minggu ni..?
aku dok kat rumah mak aku la kat Wangsa Maju..
hehehe..


apekah punca-punca yg menjadi penyebab aku x balik rumah sampai 2 minggu ini..??
jeng.. jeng.. jeng...

xselesa beb nk tidur katil senget..
plus perasaan-katil-tu-akan-rebah-bila-bila-masa menghantui diri ini..

2. homesick..
ye..
saya homesick..
nk dok bawah ketiak mak hari2..
hehehe.. 

3. mak asyik masak sedap jek..
cis..!
ini mmg sengaja je la nk sowh aku dok rumah lama2 ni..
ape aku nak makan..
sume mak aku masak..
mmg best giler r..
save duit lunch aku..


mengidam nak makan itu ini..
mak masak..
aku makan dengan bahagianya..
burp~ alhamdulillah.. kenyang sudah..

walaupun pernah 1 hari lambat..
tapi sehari je..
hari lain aku awal kot..

5. nak main lari-lari..
kejap lari sana..
kejap lari sini..
hahahahahha..
you-know-what-i-mean..


mesti korang jeles giler ngan aku kan..??
kan..??

hurm..
ini la bestnye kalau aku x study oversea..
boleh balik bila2 masa aku suka..
xperlu susah2 nk pikir tambang flight, trasport bla bla bla..
in fact..
dari UM ke Wangsa Maju tambangnya cuma RM3.40..
best kan..??


2 comments:

ilieatiqah said...

tak bolehh blahh..
haha..

lee anna shim said...

hehehe.. jgn jelez.. =)

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver