Pages

Tuesday, April 12, 2011

>> mak pesan..


aku buat gambar ni sbg desktop wallpaper lappy aku..



so..
bila aku on lappy je kan..
mesti la kelur gmbr ni..
ye x..??

tadi..
tiba2 je mak aku tanya..
"ni ke orang yg ko minat tu..?"
aku pun jawab..
"haah.. sesuai x..?? sesuai x..?? heheehee.. " dengan nada bergurau..
"kalau dapat yg hensem mcm tu takpe la jugak.. hehehe.." mak aku turut join venture bergurau dgn aku..

agak terkesima kejap aku..
biar betul mak aku ni..??


as expected..
2-3 minit selepas itu..
"liana.. kalau nk cari laki.. cari yg dia boleh bimbing kita.. susah kalau kita nk bimbing dia.."

betul ckp mak aku sebenarnye..
its better kalau aku kawin ngan orang yg mampu tunjukkan aku ke jalan yg benar..
dan membimbing aku ke arah itu..
kalau kawin ngan mualaf..
byk rintangan dia..
silap2 nanti..
masing2 terpesong pulak..
tak ke susah..??
kan..??

sempat lagi aku bergurau ngan mak..
"sementara xde pakwe ni.. minat je la dia.. kang kalau dh ade pakwe kang kene marah minat2 korea ni.. hehehe.."
"susah jugak kalau mcm tu.." mak aku pun bergurau sama..

peace..!
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver