Pages

Friday, April 8, 2011

>> berangan tak ingat..

remember this post??

okay..
aku ini dah mula berangan nak jumpa 2 orang mamat hensem nih..


cis..!
nape la beliau sangat2 hensem di mata saya nih..??
apa ilmu yg beliau dah guna buat saya tergila2kan beliau sampai mcm ni..??
ntah la..
saya pun xtaw la..


reminder:
my 
imagination 
sometimes 
quiet 
weird 
and 
a bit 
wild..

beware..




aku dah siap berangan kalau dorg datang Malaysia ape yg aku nak buat..
and i really27x hope that timing mereka sesuai sgt2..
yakni bukan time exam or test..
dan aku terlebih2 la suka kalau time cuti..
kan..?


1. jemput dorang kat  airport, KLIA..




2. menjadi stalker terhebat sampai ke hotel tempat dorang menginap..



3. if possible.. biar dorg perasan ade sorang minah ni asyik ikut dorg even pergi ke toilet pun.. 
yakni aku.. 
skali yunho babai kat aku pun jadi la..
(^__^)v

4. stalking.. stalking... dan stalking lagi...

oh no..!!
they smile at my camera..!!
kyaaaaa...!!!
going crazy for a while..


5. ade chance.. nak cakap dengan changmin..!!




nanti kalau Changmin tanya..
"are you the one that been following us all this while..??"
"err...." aku diam terkaku..
"nope.. its not me.. maybe someone else.." pura2 xtaw padahal betul itu aku..
padahal dalam hati melonjak2 kegembiraan sebab dia perasan aku..
>___<

6. time konsert.. beli tiket yg dekat dengan stage..

pastu kalau tibe2 mood meroyan dah datang..
selamber je naik atas stage grab changmin..
hahahhahaha...
gile ganas liana ni rupenye..
mesti femes la satu dunia..

pastu kene tahan sekuriti..
kene halau..
but then i manage to get back in and do the same thing again..
do it twice..
and i'll automatically send to Tanjung Rambutan..
=_="

kan best kalau mcm tu..?
at least i leave some marks for them to remember me..
kan..??
anda ade brani buat mcm tu..??
mesti tidak..
pasni taubat la dorg nk dtg Malaysia lagi..
hehehe..
mmg itu pun tujuan aku..
sekali dorang datang sudah la..
xpayah aku nk membazir duit tiap2 tahun kalau dorg dtg sini lagi..
kan..??

7. curi henpon changmin senyap2 pastu pulangkan balik depan dia cakap henpon dia tercicir tadi..

sebab aku nak nombor fon dia..!
so nanti boleh la kan aku call dia every day and night..
last2 nanti end up kitorg kapel then kawen..
ha..
amacam..??
mesti korang kecewa kan tgk aku best je kawen ngan Changmin satu hari nanti..
kan..??
ni adalah idea paling bernas yang aku rasa aku patut buat..
tapi mcm mana..??
hurm..
kene atur strategi nih..



okay..
ini semua angan2 sahaja..
probability for all this to occur is depends on whether they really come or not..
but the probability for number 5 and 7 are slightly lower than another..
and the probability that number 6 happens are higher if and only if liana mmg gila time tu..
we assume the probability follows Liana's distribution with mean Changmin and variance Yunho with $ number of populations..


okay..
aku ini memang xbetul sekarang..
hope anda2 sume paham..
stress study lebih sangat..
ini la jadinye..



sekian..


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver