Pages

Thursday, April 7, 2011

>> i love you..



bila someone cakap 'i love you' kat korang..
ape yg korang akan pikir..??

kalau kaum sama jenis tu..
kalau perempuan, itu perkara yang agak biasa..
tapi bagi lelaki, anda lebih cenderung dianggap 'gay'..
hahaha..
inilah dunia..
nak buat mcm mane..
biased betul..
kan..??


kalau kaum yang berlainan jenis pula..??
hurm..
bagaimanakah anda mendefinisikan perkataan 'i love you' ini..??

kawan rapat :
err... dia ada minat aku sikit la tu kot..

teman tapi mesra :
ala.. bese la tu.. memain..

crush:
yes..!! rupenye dia suka aku jugak..!!

kekasih hati:
betul ke dia suka aku ni..?? betul ke..?? 
*mula mempersoalkan keikhlasan hati beliau..*


but..
kalau perkataan keramat tersebut kerap kali disebut tanpa ada apa2 perasaan..
agak2 korang akan cair x nanti..??




first time kot aku laju je type perkataan tu tanpa ade perasaan pape..
pastu si dia siap balas lagi 'i love you too'..
siap nama & smiley lagi..

agak-agak..
ape pandangan korg..??


hari ni pun beberapa kali aku try buat benda yg sama dengan beliau padahal aku xde perasaan pun..
"err.. sebenarnye.. aku nk ckp something kat ko.." dgn nada serius..
"hurm.. apa dia..??" si dia bertanya..
"tapi aku malu la nk ckp..."
"ala.. ckp je la.."
"errr.. hurm.. *tergugup-gugup* sebenarnye..." ayat tergantung kejap..
"sebenarnya apa..??"
"aku suka kau.."
senyap...
sepi...
tanda kami memang serius..
*padahal tidak yer..*
last2 aku gelak terbahak2 kat situ jugak..!!
hahahahahahahahahahahaahhaaa..


sorry r beb..
satu hari member kau yang gila ni buat kerja gila begini..
bukan selalu..
kan..??
kan..??

peringatan..!
kalau dalam minggu ni aku cakap 'i love you' kat korang tu..
jangan la perasan lebih2 or syok sendiri ye..
mood 'i love you' aku dah start dah ni..
hahahahahaha..

sangat terserlah kegilaan anda di situ, cik liana..
=_="



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver