Pages

Friday, April 22, 2011

>> Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011..

yeay..!
yeay..!! 
pesta buku kembali lagi..


ni baru start hari ni..
22 April - 1 Mei 2011..
dibuka dari pukul 10 pagi hingga 9 malam..

peringatan..
kalau aku gila DVD..
mak aku gila novel..

x caye..??

nah..!
amek ko..!


sekali beli 9 terus..
tu sume fevret dia la tu..
Anis Ayuni, Aina Emir, Meen Zulaikha..

tu baru novel..
belum masuk brg2 laen lagi..
nk taw total spent  hari ni berapa..??
lebih RM 250 kot..

tu pun mak aku ckp..
"lepas ni nk pow ayah pulak.. mintak RM200 pastu pergi sini lagi dgn abg epit pulak.." dengan selambernye..
hahahahaha...


actually..
sebelum keluar rumah pergi PBAKL ni..
aku dah siap survey online la sume novel2 terbaru atau novel2 yg mak aku xde lagi..
search punye search..
meh aku list kan ape yg mak aku nak beli..


Hezzy Azra - Cinta Tak Beralih

Anis Ayuni - Cinta Yang Kurasa

Meen Zulaikha - Gerimis Rindu, Rindu Di Awan Biru

Aina Emir - Seharum Kasih, Terbanglah Sayang, Selamat Malam Kekasih

Rozita Abdul Wahab -Ruang Rindu

Sharifah Abu Saleem - Aku Cinta Dia

Aida Adriani - Kerana Terluka

Siti Rosmizah - 7 Hari Mencintaiku, Lafazkan Kalimah Cintamu



ha.. 
byk giler kan..??
kan..??
kan..??
last2 beli 9 novel jek..
x cukup budget..

hahahahaha...
 ini la mak aku..
mak borek, anak rintik..

sampai je kt sana..
mak aku dah rambang mata..
murah, ade promosi, diskaun..
hahhahaha..
just like when i'm rambang mata masuk kedai DVD korea..
but at least i end up make up my mind not to buy..
mak aku..??
lu pikir la sendiri~~


okay..
over all..
novel tahun ni ada 20% diskaun..
kalau pandai cari..
ade yg 25%..
aku beli novel2 karya Aina Emir sume dpt 25% discount..

berbanding tahun lepas yang cuma ada 15% diskaun je..
agak x berbaloi..
sebab better pergi kedai Minerva kat Jalan TAR sebab kat sana sume novel less 20%..
hahaha..
budget-minded betul..

tadi ada jumpa dengan novelis Norhayati Berahim..
aku sowh mak aku beli novel dia & mintak autograph or tangkap gmbr ke ape kan..
tapi mak aku xnak..
segan..
aiceceh...
last2 kitorg blah mcm tu je..
haha..

panjang bebenor ni aku tulis..
okay..
out~~

p/s: sosej kat book fair tu sgt sedap..! RM 5 je..
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver