Pages

Monday, April 4, 2011

>> lambat..

for you guys information..
minggu ni adalah minggu homesick bagi aku..
yer..
saya homesick..
dan mak saya pun sgt2 memahami..
lantas tiap2 hari masak sedap2 untuk saya..
peace..!
(^_^)v
jgn jeles..

okay..
minggu ni saya ulang alik dari rumah ke UM..
ye la kan..
my class is still going on..

*tetibe terdengar music TVXQ-purple line part 'my time is still going on"..*


kelas pagi tadi pukul 9pagi..
aku keluar rumah pukul 7.40 pagi..
selalunya perjalanan dari stesen Wangsa Maju - Universiti cuma mengambil masa kurang dari 45 minit..
tadi..
nak taw berapa lama aku stuck dlm tren..??
1jam lebih beb..!!
oh tidak..!!
aku dh lambat..!!!


balik2 asyik dgr operator tu ckp 'tren mengalami masalah teknikal. keadaan akan kembali seperti biasa dalam masa 30 minit..'
yer..
after 5 minutes..
still the same..
'after 30 minutes..'
'after 30 minutes..'
weyh..!!
aku ade kelas weyh..!!


pastu operator tu ade ckp ade gangguan perjalanan dari stesen Jelatek ke Wangsa Maju..
so semua tren akan bergerak perlahan..
tapi..
yg aku pelik nye.
Wangsa Maju - Universiti ngan Jelatek - Wangsa Maju arah yg bertentangan kot..


nape tren yg dari arah Jelatek - Wangsa Maju tu lagi byk berbanding Wangsa Maju - Universiti tadi..??
agak pelik di situ..


so..
conclusion nye..
saya lewat masuk kelas 30 minit..
nasib baek la kelas tu 2 jam..
kalau sejam je mmg x masuk la aku..




agak2 esok ade masalah teknikal jugak x..??
esok kelas pukul 10..
bajet kene keluar at the same time kot..
7.40..
takut  mengalami masalah yg sama la pulak..



i wonder la how my sis manage to get to class on time when she's study in UM..
dia lagi la..
mmg 100% ulang alik dari rumah..
hurm~
ke dia pun kadang2 lewat jugak mcm aku..??
hehehehehe..


2 comments:

Nur Liyana said...

wah....ade plak minggu homesick..hahah....

tak pe lewat 30 minit...apa???lewat 30 minit? fuyooo!!hahaha

lee anna shim said...

hehehe.. hari ni terawal sejam setengah pulak.. hehehehe.. =)

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver