Pages

Thursday, April 28, 2011

>> mee bandung Muar..

korang pernah x makan mee bandung Muar..??
xpernah..?
ruginye..!

aku tiap2 kali balik kampung..
mesti dh siap2 booking awal2 satu hari untuk keluar pergi Muar semata2 nk pergi makan mee bandung..
bukan selalu..
tapi selalunya hari tersebut jatuh pada hari nk balik KL balik la..
alang2 satu jalan kan..
hehehe..

kedai mee bandung yang selalu kitorg pergi ni kat tengah2 bandar..


MEE BANDUNG ABU BAKAR HANAPIAH
begini la rupa kedai tersebut dari luar..
baru2 ni baru aku perasan ade banner kat depan kedai tu..
sebelum2 ni aku rasa mcm xde..
hurm..
baru la tu kot~



mee bandung kat sini mmg terbaik la..
lain dari mee bandung yg kite jumpe kt KL ni..
nama pun mee bandung Muar kan..
dan yg paling best..
rasa dia dari zaman aku kecik2 dulu sampai sekarang still sama..
mmg puas hati la makan..
(^_^)v



my family and i..
kalau dah jumpe makanan..
mwahahahahhaaha..
anda perlua faham2 sendiri la yer..



p/s: aku homesick..!!
nak balik..!! nak balik..!! nak balik..!!
*sambil hentak2 kaki..*

3 comments:

Mardiyatun Nabila said...

waaaaa...nak jugakkkk

MR Amin Nasry said...

wah...dah lama x makan mee bandung muar

sonnet™ said...

mee bandung muar!!slurpp slurpp T_T

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver