Pages

Wednesday, April 13, 2011

>>encik tunang & kereta..

semalam..
aku ade satu mimpi pelik..
situasinya begini..

aku dh tunang..
pastu tunang aku bagi aku kereta..
supaya senang aku ulang alik pergi UM..
ni kiranya time aku still lagi belajar la kan..
tapi dia letak satu syarat..
x boleh bagi kawan lelaki tumpang..

pada suatu hari..
encik qhari x bawak kereta..
so beliau pun ingin menumpang kereta aku..
tapi..
kan encik tunang x bagi kawan lelaki naik kereta tu..??
hurm..
serba salah beb..!
dah la qhari  ngan hakim slalu gak hantar aku balik umah..
hurm..
disebabkan rasa serba salah yg teramat sgt..
aku pun xtaw ape yg aku buat..

last2..
aku tersedar dari tidur..
tapi perasaan serba salah tu still ade lagi..
nape ek..??

kalau korang kat tempat aku..
ape yg korg buat..??

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver