Pages

Saturday, February 26, 2011

>>seksi or seksa..??

dalam hati mana2 perempuan.. mustahil la kan xnak kelihatan seksi..? kan..? kan..? kan..? eleh.. xmo ngaku la tu.. tapi sebenarnye nak kan..? aku pun termasuk dalam salah satu dari kategori tersebut.. ni sume hasil daripada terlalu melayan kpop la ni sejak TVXQ in hiatus.. sekarang ni TVXQ dah buat comeback.. lantas mereka la satu2nye kpop idol yg aku layan sekarang ni.. aku dh cut all the ties with other kpop idols.. yeorobeun, mianhe..!! sorry everyone..! now in my mind only have space for Changmin, Yunho, Jaejoong, Yoochun and Junsu..

ok back to the title.. seksi.. mmg yer..! aku ngaku.. aku teringin gile nk pakai seksi2 mcm nih:

pergh.. tgk tu.. seluar bukan main pendek lagi.. kan..? ni baru satu.. kalau tgk kpop 2009 and 2010.. bersepah2 artis dorg pakai seluar mcm ni.. rasa mcm cantik je.. dh jadi tend la katakan.. kan..? so dengan ini kaum adam pun apa lagi.. paham2 je la.. betul x..? tu baru kes seluar.. belum kes bhgn atas lagi.. betul x..?

aku nk pakai mcm ni..? aku..?  biar betul..? yer.. mmg aku ada keinginan nk pakai mcm ni pun. aku ngaku.. ala.. aku pun bukan nye baik sgt kan.. tapi.. aku xpakai pun cm ni.. sebabnye..? aku termalu sendiri.. bayangkan la.. dok berkemban dari toilet ke bilik pun aku segan.. ni nk pakai seksi2..? mmg sorry la.. 
lagi satu.. mmg senang je nk pujuk diri sendiri.. ckp mcm ni kt diri sendiri.. "ko nk tunjuk2 sume ni buat apa..? ko bukannya lawa pun.. daripada ko tunjuk.. baik ko simpan je.. lagi valuable.. kan..?"

hurm.. kadang2 tu teringin jugak nk free hair.. buat keje gila.. nk jugak aku stail2 kan rambut ni.. tapi xde la samapi tahap nk kaler sume.. setakat rebonding je..fyi,, abg aku penah suruh aku pergi rebond, tapi buat ape pergi rebond..? aku pakai tudung ikat rambut nanti rosak la rebond nye.. ye x.?? lgpun dia suruh je.. bukan nk hulur duit.. mmg aku x buat la kan.. hahaha..

 bab2 nk dedah sana dedah sini tu.. aku selalu ingt perumpamaan ni:



wanita ini umpama lolipop.. jadi kamu pilih.. kamu nk jadi lolipop yg tertutup itu atau lolipop yg dah terbuka..? pilih sendiri la.. terpulang pada hak masing2.. tapi jgn lupa.. kita ni hak Allah.. ingat tu.. cume lagi satu ayat yg aku tambah sendiri.. lolipop yg tertutup tu.. kamu nk jadi yg elok tutupan nya or ade terkoyak2 sikit balutan tersebut..? lu pikir la sendiri..! *ayat femes nabil raja lawak* err.. aku pun bukannye 100% tutup pun. but at least i try.. right..? *terasa sendiri..*

okay.. renung2kan dan selamat beramal..!
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver