Pages

Tuesday, February 15, 2011

>> my wish list..

memandangkan birthday aku kurang dari sebulan dari sekarang.. ehem2.. kamu2 semua patut la take notes apa yang aku nak sebagai hadiah hari jadi aku nanti.. ngehehehe.. *gile x malu mintak hadiah kat orang..* peringatan..! semua bende yg aku mintak ni agak mengarut.. tapi kalau nk tunaikan tu tersangatlah digalakkan..

okay.. kita mula dengan yang masuk akal dulu yek..

1. birthday cake..!


demand: kene la kek yang cantik2 sikit mcm kt gmbr nih.. hehehe.. lagi bagus kalau itu kek secret recipe.. sebab aku pun bukan lah peggemar kek melainkan kek secret recipe.. ngehehehe.. tapi aku xnak la ek kalo kek tersebut bakal menjadi bahan 'pencemar alam semula jadi'.. hehe.. faham kan maksud aku nih..? aku xnak main kejar2 dengan kek.. okay.?

2. birthday cards..
 sebenarnye.. dah lame dah aku xdpt birthday cards nih.. rasanya sejak ada henpon kot.. pastu sekarang ni pun ade fesbuk.. huhuhu.. sume orang pilih jalan senang jek nk wish.. pastu nanti bila lama2.. wish2 tersebut hilang ditelan zaman.. mcm mane nk save..? henpon manjang jek full memory.. fesbuk pulak jenuh giler r n cari balik wish2 tahun2 lepas.. ye x..? so.. bagi la aku kad.. senang sikit aku nk simpan.. boleh tahan lama.. fyi.. the last birthday card i ever received was from my schoolmate.. Syazana.. ala.. simple2 pun xpe.. lagi aku hargai.. tapi kalau nk bagi yang fancy2 mcm kt kedai buku yg berlambak2 tu.. okay jugak.. ngehehehe.. =p

3. coklat cadbury mixed nuts..


diingatkan sekali lagi ye.. saya nk perasa MIXED NUTS.. huhuhu.. walaupun aku kadang2 tu makan kacang sampai gatal2.. i don't really sure i have an allergic to nuts.. tapi still aku gila suka la makan bende nih.. my favourite..! kalau anda terlebih baik hati nk belanja coklat mahal2 tu.. make sure rasa dia boleh beat rasa coklat nih.. okay..?

4. teddy bear..

yer.. tahun lepas mmg la dah dpt teddy bear.. tapi kali nk aku nk yg saiz dia mcm dalam gambar tu.. haha.. gile tamak kan aku nih..?  

5. album TVXQ-Keep Your Head Down

sebagaimana yang anda semua tahu.. saya ni peminat yang agak fanatik sikit kat TVXQ nih.. especially Changmin.. so.. belikan je la aku album baru dorg.. nk yg special edition taw..! sebab yg special edition tu ada photobook dgn postcard sekali.. dan postcard tersebut ikut nasib la.. dapat Changmin or Yunho.. aku xmampu nk beli sendiri.. hanya mampu nak mintak orang je.. huhuhu.. sedih kan..? 


6.fuji instax mini 7's
tak rasa ke comel giler kamera nih..? kan..? kan..? kan..? comel kan..? aku google.. harga dia RM248.. xsilap aku ni la kamera yang boleh cetak terus gambar lepas snap.. whoaah.. bayangkan.. tetibe jumpe mana2 artis xkisah la Malaysia or Korea.. terus tangkap gambar.. lepas gambar tu dh print out.. erus mintak dia autograph atas gambar tu.. kan best..? *mood berangan on* 

7. date with changmin

 kan best kalau ada someone arrange date aku ngan dia.. xpun.. bagi aku no phone dia pun jadik la.. hahaha.. at least boleh la kontek2 secara direct.. ngehehehehe.. 


okay x permintaan2 aku tadi..? i have 95% confidence interval that no. 4-7 will not be fulfilled.. hahaha.. paham sgt dah.. 

p/s: ini hanyalah gurauan semata2.. tapi still.. kalau nk bagi pun apa salahnya.. (^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver