Pages

Sunday, February 6, 2011

>> perasan & berangan..

lalalalalala~ aku memang seorang yg tersangat la kuat berangan dan perasan.. ini fakta..

dulu blog ni pun namenye my lala land.. tu dh agak obvious la jugak menunjukkan bahawasanya aku ni mmg kuat berangan.. berangan2 ni pun bermula dari sifat perasan.. haha.. xcaye...? try test sendiri..

tutorial nye senang jek.. okay..

tutorial #1
- kamu suke seseorang..
- kamu pun ter'perasan' dia pun suke kamu..
- sudah semestinye kamu akan berangan ttg masa hadapan kamu dan dia.. mase bercintan-cintun.. get married.. bla bla bla..

betul x..? kan..? kan..? kan..??
xpun test yg lain..

tutorial #2
-.....
-..........
-...............
errr.. rasenye kalo bab2 perasan & berangan nih.. tutorial #1 tu lebih berkesan kot.. ngehehehe..

tapi.. ingin dinyatakan di sini.. tak semestinye berangan pasal kisah cinta je.. kadang2 tu kita mesti akan ter'berangan' pasal bende2 lain.. contohnye.. berangan nk pegi jumpe si kekasih hati yg nun jauh di korea sana..
sentiasa di hatiku..~

huk3x.. *tersedak* errr.. ni kisah cinta jugak ke..? not sure.. okay.. bagi contoh lain pulak.. boleh gak berangan pasal dpt tiket free pegi bercuti satu dunia ke.. pergh.. gile best kalo mcm tuh.. and aku rasa anda semua mesti tahu destinasi pertama yg muncul dalam kepala otak saya sekarang ni, kan..? hehehehe.. well.. i am really predictable person if you know me really well.. ahax~

kadang2 tu.. kalau aku ade terberangan pasal sesuatu.. aku siap buat cerita lagi.. tapi cerita aku xde la dihiasi ayat bunga2.. sebab aku pun bukan jenis yg berbunga2 or jiwang2 gitu.. tapi kan best kalo dapat partner yg romantik sikit dari aku.. haha.. berangan lagi.. tgk tu.. berangan ni mmg xkire tempat dan masa.. kadang2 tu kt dlm tren LRT dari stesen Universiti ke Wangsa Maju pun aku boleh berangan 1 kisah dari A-Z..

pastu bila balik dari Wangsa Maju ke Universiti pulak boleh buat kesinambungan cerita tadi tuh.. haha.. mmg kuat berangan betul la budak sorang nih.. nk buat mcm mane.. dh boring main2 ngan simbol + - x / = time study.. name pun budak maths.. haha..


tu cerita pasal berangan.. belum lagi cerita pasal perasan.. bab yg ni.. mmg agak sensitif jugak la.. tapi agak lawak bile difikir2kan semula.. hahaha.. dulu.. ni dulu taw.. bukan sekarang.. err.. kalo ko terbace post ni jgn la perasan lebih2 pulak yek.. maaf.. aku mmg rapat ngan sorg budak nih.. tp rapat2 tu just mesej2 je la..

 tu pun mmg macam member.. aku, kau.. xde la sayang2 bagai.. dan mana ada aku ngan dia pergi jumpa berdua, pergi date tu semua.. saya x layan okay isu2 begini..you know what i mean.. *tapi dalam hati sekarang rase mcm nak pulak..gedix~* ade 1 time tuh.. member aku yang lain mcm saje je bg hint dia suke kat aku.. jeng3x... sampai satu tahap tu.. bestfriend aku tanya dia.. "ko dah ade awek..?" nak taw ape dia jawab..? "aku tunggu liana je ni.." hahahahaha.. meremang bulu roma aku.. *ceyt.. padahal dalam hati ada taman..* kalau benda2 mcm ni terjadi.. kompem perasaan yg aku ade time tuh ade la perasan.. x gitu..?

tapi itu semua kisah lama.. hanya tinggal kenangan.. sekarang ni pun masing2 busy tahap gaban.. dah lupa nk contact sesama sendiri.. hohohoho.. contact time birthday je la.. tu pun wish "happy birthday..!" jer.. xde nye dia sertakan dengan tedy bear besar yg aku idam2kan sejak birthday aku tahun lepas.. huhu.. so.. kisah kitorg xde ke mane nye.. mungkin dia bukan jodoh aku.. so stop je la kisahnye.. xpayah sambung2 lagi dah..


tu baru satu kisah.. kisah yg seterusnya ni lagi best.. aku mmg giler perasan lar.. semua yg dia buat.. aku boleh kaitkan la jugak sedikit sebanyak yg dia nih mcm try nk rapat2 ngan aku.. hahahaha.. siyes perasan sungguh.. tapi last2.. aku dpt taw dia dh ade awek.. tu pun dapat taw dr encik fesbuk.. pastu rumate ngan member pun tersangat lah mengiyakan fakta tu.. huhuhuhu.. sumpah kecewa giler..!

tapi bagus jugak.. xde la aku berangan lebih2 x tentu pasal.. kan..? haha..


tgk..? see... kalo olah pasal berangan ngan perasan nih.. mmg panjang lebar la aku boleh brceloteh.. sebab dua2 tu mmg sifat semulajadi aku.. sejak bila tu aku xtaw.. hahaha.. dah byk sgt dah ni aku tulis.. panjang2 lagi kang korg boring baca.. *ni pun ntah ade yg bace ntah x..*

okay la.. see you next time..!

fakta tambahan: saya xpernah bercinta yek.. harap maklum.. selalu berangan bercinta ngan putera raja ade la.. hehehe.. ;p

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver