Pages

Tuesday, May 10, 2011

>> pizza hut & karaoke..

pada hari sabtu yang lepas..
yakni 7 Mei 2011..
kami sekeluarga telah pergi makan2 dan berfoya-foya di malam hari..

tempat makan:
Pizza Hut Wangsa Maju
bersebelahan dengan Carefour Wangsa Maju..

tempat berfoya-foya @ karaoke:
Superstar Karaoke Box WangsaWalk Mall

and let the picture tell you a story..

 mia..
mula2 blur je..

bila dah agah2 sikit..
ketawa melebau..~
haha..

 my parents..
<3
(^_^)

<3
 i love this pic..!!

seafood spaghetti..
udang tu buat aku gatal keesokan hari walaupun aku cuma makan x sampai satu ekor..
aku makan setengah je kot..!
T_T


 
hahaha..
as you know..
i'm chicken wing mania..
aku xmakan langsung pizza..
makan 4 ketul chicken wing je..
hahahaha..

nampak mcm abg aku menepis ayam kan..?
padahal gmbr ayam tu bergegar kt belakang..
x sharp..
hahahahahaha..
ini la seni namanya..
my brother & sister-in-law..

for your information..
kitorg order 2 large pizza and 1 regular pizza..
tapi memandangkan pekerja kat situ ckp large pan untuk large pizza dah habis..
so kitorg dapat 5 regular pizza..!
sebab dia gantikan 1 large = 2 regular..
mmg 3 pizza kitorg bawak balik la..
xlarat beb nk ngabiskan..
hehehehe..


lepas makan..
buat kerja gila pergi karaoke..
first time pergi karaoke ramai2 mcm ni..!
hehehehe..

waiting for our turn..

ingat malam2 x ramai ke..?
ramai beb..!
siap amek no giliran lagi..
tapi sini not bad la servis dia..
dia kira ikut jam..
family aku amek 3 jam punya package.
lebih kurang RM125.00 la cmtu..

tgk budak kecik ni..
mula2 pegang botol susu..

sekali pegang mic da~~
feeling beb dia layan lagu..
hahahaha...
kalau amek mic kat dia..
nanti dia marah..
hehehehe..

its me..!


nak tgk gmbr byk2 lagi..?
sila2 la ke fesbuk yer..
sekian..

i have a happy day with my family..~~
(^_^)v


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver