Pages

Friday, May 6, 2011

>> godaan yg dahsyat..

baru lepas call mak..
ayat lazim aku kalau call mak..
"mak masak apa hari ni..?"
"ingtkan nak masak ikan keli masak lemak cili api.. tapi kelapa xde."
"ikan apa..?"
"ikan tenggiri.."
owh.. okay.. aku salah dengar.. =_="

setelah berfikir selama 5 saat..
aku kan asyik2 makan ayam, ayam dan ayam je kan..
well..
aku x suka makan ikan, udang, sotong etc kalau makan nasi berlauk kat luar..
sebab kebersihan, kelazatan dan kesedapan bhn2 tersebut diragui..
so aku just amik ayam or ikan keli..
just that 2..
dan aku tiada konfiden lagi nk masak ikan selain ikan sardin..
but i know how to make variety over ayam okay..
ayam kicap, ayam sambal, ayam masak lemak cili api, ayam goreng bawang, ayam goreng etc.

hurm..
mcm best je kan kalau aku balik..?
mwahahahaha..

tu satu hal..
lagi satu..
"balik je la.. esok kita pergi shopping.."
"hah..?? esok..?? bukan minggu depan..??"
"esok la.. sale kat sogo sampai 8hb ni.. kita pergi ramai-ramai cari baju.."

ngeheheheheheheehehehee...
*sengihan panjang yg penuh makna..*

fikir2 balik..
boleh jek..
minggu depan ada lagi 2 paper..
isnin - matlab excel
rabu - prob n stat
hurm..
boleh la..

lagipun aku tgk peti ais aku..
ayam jek manjang..
dh malas nk masak..
okay..
got to go..!

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver