Pages

Sunday, May 22, 2011

>> dream high..


 yeay..!! 
dah habis tgk dream high..! 

amik masa lama giler nk abiskan.. 
ade la dlm seminggu.. 
nampak benor jalan cite dia x menarik hati aku.. 
cume yg best part dorg practice, perform, dance, nyanyi tu je la..


dalam cite nih..
aku suke milky couple..!! 

pil sook & jason sgt cute..!!
noemu noemu noemu keopda..!!
IU mmg comel..
suke dia..
=)


song sam dong.. 
he's the real man..
no wonder la ramai giler yg tergila2kan dia nih..
err..
aku..??
ade la terminat sikit..
sikit jek..
xbanyak..
hehehehehe..


shin hyuk sgt poyo.. 
aku x suke watak dia..
 =_="
terlalu over, terlalu manly sampai aku rasa mcm nk skip jek setiap kali ade muka dia..
ke aku x suke dia sebenarnye..?
ntah.~~


sapa kata baek hee tu jahat..? 
i think she is me in my imagination.. 
well.. 
aku jahat la tu kan..? 
dia just lack of confidence and sentiasa diburu rasa takut & x selamat.. 
feeling insecure.. 
kalau aku kt tempat dia.. 
aku pun akan buat bende yg sama jugak..
cuma beza aku ngan dia..
dia buat.. aku pikir jek.. 
hahahaha..


go hye mi.. 
she's not the main lead that i like.. 
bajet cool sgt..! 
dan betul gak kata baek hee.. 
"why must her..? not me..? why does she have everything but not me..?"
well..
nama pun heroin drama kan..
bende2 tipikal mcm ni wajib ade..
kan..?


go hye sung.. adik hyemi.. 
mati2 aku ingtkan dia laki..
 ye r.. 
time kecik2 rupa mcm laki kot.. 
bila kat ending.. 
tibe2 jadik perempuan..?? 
pelik benor~
ke aku silap pandang nih..??


kesimpulannya.. pada aku cerita ni so-so je.. dia x dpt menangkap attention aku sepertimana cerita secret garden.. sebab tu la aku amik masa yg lama nk ngabiskannye.. hahaha..

okay.. 
next.!!

1 comment:

Scha Zie said...

betul tu..cerita ni xla besh sgt kan..tp dgr2 crita nak smbg part 2..xtaula btl ke x..lol

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver