Pages

Wednesday, November 16, 2011

>> dilema pukul 10.45..

salam to all readers..
=)


tadi aku habis kelas English kat Fakulti Ekonomi pukul 10.45am mcm tu..
kelas seterusnya pulak pukul 2.00pm kat Fakulti Sains..
aku ade masa lapang lebih dari 3 jam..
nak balik ke tak nak?
nak balik ke tak nak..??

setibanya aku di hadapan library..
ku lihat ada Bas C sedang menunggu penumpang..
maka..
aku pun bermonolog sendirian sambil berjalan berusaha melepasi stesen bas tersebut..

A: liana, ko nak masak ke tak nak? *untuk lunch*
B: tak nak la..
A: betul ni? ko nak masak ke tak nak?
B: tak nak..
A: ko nak masak ke tak nak?
B: tak nak..

dan seterusnya...

sedar-sedar..
aku dah sampai pun kat Fakulti Sains..
hahahahahaha..

liana..
ko memang pelik orangnya..
=D

2 comments:

princess said...

HAHAAH . monolog dia tak tahaan . heee

lee anna shim said...

hehehe.. agak r.. ;p

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver