Pages

Tuesday, June 19, 2012

>> salah masa..

salam to all readers..
=)

lepas maghrib..
aku tido kepenatan..
stress jawab exam petang tadi..

tido punya tido punya tido..
mimpi semua indah-indah belaka..

bila tersedar dari tidur..
terus tengok jam..



alamak!!
dah pukul 11.50!!!!

memang perasaan aku time tu...
gabra gile..
hari ni aku kerja kot..
selamber je tambah cuti...

dengan perasaan gementar..
aku pun hantar SMS kat member aku..



then dia call..
"liana! ko mimpi ape ni? hari ni hari isnin la!!"
"hari ni hari selasa... semalam isnin... aku dah amek exam dah semalam..."
"cuba ko tgk kalendar ko.. hari ni 18 hari bulan la.."

aku pun cepat-cepat tengok kalaendar kat laptop..
"haah la.. hari ni hari isnin.. tapi semalam aku dah amik exam la weyh.."
*siap cari kertas exam tadi dalam beg, membuktikan aku memang dah amek exam*
"ye ke? ko amek exam semalam? semalam ahad la weyh.."
"habis tu, apesal aku masih pakai baju semalam time aku amik exam nih??"
*kantoi tak mandi lagi..*
"ko memang la dah amek exam.. ko amek tadi la.."
"eh tadi?? aku punya exam pukul 3 petang la.. bukan pagi.."
"ye la exam ko petang tadi.. err.. liana.. ko ce tgk kt luar.. sekarang baru pukul 11.50PM la!"

tersentap sekejap..




click..

haah la weyh..
pukul 11.50PM masih pada hari isnin 18 June 2012..

aku sebenarnya mati-mati ingat dah pukul 11.50AM hari selasa 19 June 2012..

memang..
ko sangat lawak hari ini liana..

hahahhaahhahahaha...


penat sangat ke jawab exam tadi sampai jadi gila mcm ni?



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver