Pages

Thursday, June 7, 2012

>> mood exam..

salam to all readers..
=)

memang time-time nak exam la aku rasa aku makin gila dari hari ke hari..

hari ni terlupa bawak henpon pegi pejabat..
nice!
seharian tak pegang henpon..
tu okay lagi..

yang tetibe asyik nak tergelak sorang-sorang kat tengah-tengah orang ramai tu..
ape ke hal nye pulak?
siyes dari pagi sampai petang..
rase mcm 'ter' hyper active pulak..
senyum sesorang..
sengih tak henti-henti...
dok tahan gelak..
macam orang tak betul pun ada..

lagi best..
bila dalam lift sorang-sorang.. sengih-sengih and siap buat peace kat CCTV tuh..
sumpah tak de keje..


bila dah malam..
depan nota..
takde pulak nak tersenyum-senyum tersengih-sengih..

tibe-tibe terasa sayu je hati ni..
mengalahkan orang yang putus cinta frust nye..


uish......
ni dah macam tekanan emosi dah ni..



ni la tanda-tandanya hormon tak stabil tatkala exam makin dekat tapi belum habis study lagi..

ye..
ini la saya masa study week..

kira okay lagi la aku tak kacau orang lagi..
masih dalam keadaan terkawal..

errrr...
tapi kalau cakap sorang-sorang tu perkara biasa la kan..
kalau-kalau roomate aku terkejut, takut dan sebagainya sampai mengganggu emosi dia..
tu aku tak sure..

ok la..
bai!

maw study lagi nih..
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver