Pages

Friday, June 8, 2012

>> bisnes DVD korea..

salam to all readers..
=)

for your information..
aku ada baaaaaaaaannnnyaaaak gila koleksi drama korea..
dari zaman cerita Winter Sonata sampai la zaman cerita Rooftop Prince..

entah la..
semalam ape mimpi entah..
rasa macam nak buat bisnes jual DVD drama korea yang kau dah download + burn je..
satu keping = RM 5..

modal aku cuma DVD, komputer, dan internet..

tapi kan...
halal ke eh nak jual DVD mcm  ni?
tak macam DVD cetak rompak ke?

hurm...

kalau collect sendiri download free dari internet, aku rasa takpe..
tapi bila dah masuk bab nak jual-jual kat orang nih..
rasa mcm bersalah pulak..

any advice??

walaupun dah ada sesetengah pihak yang buat bisnes ni..
dan aku pun ada terbeli beberapa keping..

tu la tu...


sape-sape baik hati nak bagi advice sikit?

peace!



6 comments:

Anonymous said...

buat la sy brminat nak beli..sebab sy xase slah kalo kita sekadar berkongsi minat kn..sy sokong sgt3

Anonymous said...

ok je at least ble tlg org laen dptkn cter yg dyeorg nk....

Unknown said...

anyway... kalo awk komfem nk jlnkn bisnes awk nie inform kte kat email kte ~farra51arra93@gmail.com...
sbb kte pon mcm awk peminat cter korea...tp tgh trouble nie nk cri Invincible youth season one.....

Unknown said...

anyway... kalo awk komfem nk jlnkn bisnes awk nie inform kte kat email kte ~farra51arra93@gmail.com...
sbb kte pon mcm awk peminat cter korea...tp tgh trouble nie nk cri Invincible youth season one.....

lianakhamis said...

saya cuma ada full drama je.. variety show tak sangat.. tp Running man saya ada full version sampai sekarang episod 104.. hehehe..

Anonymous said...

buat lh sy berminat nak beli, klu confirm nk buat email sy ye azzarina84@yahoo.com., n awk tahu x mn2 blog yg jual dvd burn korea yg murah...klu ada email sy ye

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver