Pages

Sunday, June 3, 2012

>> aku dan kopi..

salam to all readers..
=)

aku dan kopi..
memang perlu berpisah untuk selamanya..



kenapa?

sebab kesan kopi terhadap diri aku sangat-sangat berbeza dengan kesannya ke atas orang lain..

kalau orang lain minum kopi..
rasa segar bugar..
tak ngantuk..
ada yang sampai jadi hiperaktif..

tapi kesan kopi kat aku..
buat aku pening kepala..
mata jadi berat..
lantas mengantuk..
bila dah tidur..
tak sah kalau tak lebih 10 jam..


gila kan?

so kalau agak-agak aku mcm nak bunuh diri ke ape kan..
boleh la telan kopi satu jar penuh tanpa gula dan krimer..



konfirm gol terus..


ehem..
alang minum Nescafe Mocha dalam tin pun dah teruk sakit..
huhuhuhuhu..

tapi kan.. tapi kan..
kalau minum ice blended Mocha..
kesannya tak berapa la sangat..
that means still boleh minum la kan..?
hihihihi..

peace!
(^_^)v





No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver