Pages

Sunday, April 22, 2012

>>wifi router rosak..

salam to all readers..
=)

berita paling menyedihkan minggu ini..
hari khamis hari tu..
wifi router kat rumah aku tiba-tiba rosak..

ingat kan tak kesah la kan sebab at least internet masih lagi boleh guna..
cuma kena guna cable la..

tapi part yg tak best nye..
kat rumah ade 2 laptop..
so dalam 1 masa cuma sorang je yg boleh main internet..

yang lagi tak best..
siang aku kerja..
malam je la aku free nak online, kan?
adik aku, Iwan pun sama..
so kadang-kadang tu 'bergaduh' jugak la nak main internet..
huhuhu.

kalau nak tunggu wifi ada semula..
cuma ada 2 options.

1) beli baru guna duit sendiri..
sebab streamyx Iwan bayar, aku pengguna free je..
hehe..

2) tunggu abang ipar aku balik kampung amik wifi router kat kampung dia.. 
alamatnya sampai bulan depan la aku 'bergaduh' nak online lagi..


aku rasa macam option no 2 tu lagi menarik..
sebab free..
tapi disebabkan free..
kena la tunggu lama sikit...

hurm...............

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver