Pages

Saturday, April 28, 2012

>>cenderahati dari epop..

salam to all readers..
=)

tadi jalan-jalan kat Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur kat PWTC..
terjumpa satu booth ni..
for the first time ever aku jumpa booth yg jual epop melayu..
so ape lagi..
godek-godek la kan..

beli epop baru (no. 32) , free 1 sticker..
aku dapat sticker SNSD..
okay la jugak kan...

then beli epop lama..
*aku beli yg no. 31 sebab aku takde lagi*
dapat 2 post card..
secara random...

so aku dapat WGM Dimple couple.. 


dengan Running Man Christmas special..


and then i was like..
hurm...
takde TVXQ or JYJ punye ke?

sekali terperasan member aku dapat yang JYJ punye post card..
i was like, "OH NO...!!! GIVE ME THAT JYJ ONE! I DONT WANT THIS... I WANT JYJ...!!!"
tapi tak dapat jugak..
pujuk punye pujuk pun tak dapat..
siyes sakit hati..

last-las member aku terperasan dia punya post card JYJ tu terkelepet sikit..
and dia dapat exactly the same card.. new one la..
yang kad dia yang tak elok tu, minah booth tu nak buang..
cepat-cepat aku sambar..
"Takpe-takpe.. kelepet sikit pun takpe... saya nak yang tu jugak.."
nak buat mcm mane..
dia bagi je la kan..
daripada buang..
hahahahaha..
*lawak gak aku ni kan, sebenarnye? hihi*

and here it is..
JYJ post card...
(^_^)v


sila abaikan pose junsu yang terlebih 'gedik' itu..
hahahahahahahaha...


dah dapat post card, boleh pergi cop sendiri..
pilih la group mana yang korang suka..
TVXQ, 2PM, Super Junior, Beast dan mcm-mcm lagi..

so of course la aku pilih TVXQ kan...
hehehe..


yang penting..
cop aku menjadi...
kesian Ana..
cop TVXQ dia tak menampakkan langsung wajah Yoochun dan memblurkan wajah Yunho..
huhuhu..

lagi satu aku cop gambar 2PM..

dan ini juga menjadi..
boleh nampak clear muka dorang ber-6..
kan??


hehehehehe...

seronok lebih sikit kali ni sebab dapat epop, dapat sticker and post card..
peace!

*tapi actually aku masih lagi sakit hati ngan minah kat booth dia tadi.. aku nak JYJ, bagi je la.. tak payah la byk songeh.. bukannye ramai sangat peminat JYJ kat Malaysia ni.. budak-budak 'baru' bukan kenal dorang pun.. memasing minat Beast, Shinee, Suju kot.... huh..*


1 comment:

Anonymous said...

nak beli sticker snsd tu plsss >.<!!
my facebook dragneel vermillion

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver