Pages

Monday, April 9, 2012

>> 1st day as intern..

salam to all readers..
=)

today..
9 April 2012..
for the first time ever i'm working in the office..

dah la datang awal sejam dari masa yang sepatutnya..
then tengok-tengok sume orang bukan melayu..
memasing speaking giler babeng..
mmg gabra gila la aku..
tersenggut-senggut aku speaking..
*cheyt..*

liana..
you need to improve the way you speak..
please..


bila dah masuk department yg sepatutnya..
you know what..
dalam 1 bilik tu cuma ada 2 meja..
1 meja utk supervisor aku..
dan satu lagi meja aku..

bilik tu takde la kecik pun..
besar la jugak..
ala-ala bilik executive gitu..
terasa mcm ade pegang jawatan besar la pulak..
*padahal intern je kot.. hahaha..*


overall..
okay la..
sebab belum buat kerja pape pun lagi..
hehe..
tgk la esok mcm mane..


beberapa kali jugak la aku tersengguk-sengguk mengantuk baca manual yg tebal tu..
huhuhu..
ni la liana..
pantang bace buku tebal2..
ayat berjela-jela..
mesti termengantuk..
hehe.. 


anda pula bagaimana??
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver