Pages

Wednesday, April 25, 2012

>> birthday Alya..

salam to all readers..
=)

hari sabtu yang lepas..
kitorang satu family sambut birthday Alya..
tapi kitorang-kitorang je la..
tak jemput pun orang luar..
hihi..

mmg riuh la satu rumah..
anak buah aku ade 4 orang..
semua tak reti nak duduk diam..
=)

bila dah keluarkan kek..
orang yg pertama sampai kat depan kek tu sape lagi kan..
tak lain tak bukan..
the only boy among them, Haikal..
macam majlis dia pulak..
hahahaha..

nak amik gambar dorg pandang kamera sangat27x la susah...
jadi, layan kan aje la..

*Alya teleng kepala*



birthday girl dah tak sabar-sabar nak potong kek..
Mia tengok je..
hahahahaha...


lepas makan..
ajak dorang keluar..

aku pun susun la dorang ber4 duduk kat tangga..

ingatkan senang la nak suruh dorang senyum amek gambar, kan??
oh..
tidak juga ye.....

tengok je la..
macam-macam aksi dorang berempat ni..
hehe..

dari kiri: Alya, Marissa, Haikal & Mia






aku rasa dalam banyak-banyak gambar..
yang ini paling okay..


ape pandangan anda?



Alya tergelak suka sorang-sorang..
tiba-tiba Marissa tanya, "Kenapa dia gelak?"
terburai aku ketawa kat situ jugak..
wakakakakakaka...


aku harap selalu-selalu lah dorang datang rumah..
best main ngan budak-budak kecik ni..
hehehe..

peace!
(^_^)v






No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver