Pages

Thursday, April 5, 2012

>> minggu malas..

salam to all readers
=)

untuk pengetahuan semua..
minggu ni merupakan minggu cuti mid sem bagi mahasiswa UM..
maknanya..
aku tgh cuti la nih..
hehehehe.

tapi yg tak berapa nak syok nye la kan..
budak-budak universiti lain tak cuti..
huhuhuhu..

so aku rase mcm tak begitu hebat cuti kali ni..
hahaha..
*ayat poyo*

dah 4 hari cuti..
melepak kat rumah je tak buat ape2..
padahal boleh je nak study sikit-sikit buat preparation utk intern minggu depan..

sungguh malas insan yg bernama liana ni..
=_="

nak keluar rumah pun rasa macam malas gile..
baik dok umah..
boleh tgk tv..
layan we got married and running man..
hahaha..
internet kan ada..
peace!
(^_^)v

aku takde rasa nak keluar rumah pun minggu ni..
mmg attraction force tu sangat2 kuat la..
hahaha..


kalau korg agak2 nak ajak aku kuar ke ape ke..
belanja aku..
aku on..
kalau tak..
aku malas..
ngehehehe..
melebih-lebih pulak budak sorang ni..
=p

pape pun..
to all UM-ians..
happy holiday!
*padahal da hari khamis kot.. *


post kali ni aku malas nak attach-attach gambar or video..
da namenye pun malas..
so jgn tanya byk..
hihi..




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver