Pages

Saturday, December 3, 2011

>> the first...

salam to all readers..
=)


pernah tak korang baca novel melayu..
yang ada watak pompuan ni..
dia tekad orang pertama yang keluar dengan dia itu la yang akan jadi husband dia..
aku tak ingat la tajuk novel ni apa..
hehehe..

apa kaitan novel tu dengan cerita aku??

senang je..

bagi aku..
kalau aku buat statement macam ni..
lelaki pertama yang ada skinship dengan aku itu la akan jadi my future husband..
*skinship = sentuh kulit ke kulit.. pegang tangan pun kira skinship jugak tu..*

thats automatically means that........

Mr. Hwang Chan Sung..!!
you need to marry me..!!!!!!!


orang tua-tua kata..
kalau tunduk2 malu tu tanda setuju..

kyaaaaaaaaa~~~
*gile kejap*

okay..
tarik nafas......
lepas....


fyi..
aku kan mane la penah ade boipren sume ni kan..
boipren jarak jauh banyak la..
kehkehkeh..
so untuk aktiviti-aktiviti skinship ni memang terlalu jauh la dari realiti..

well..
anda semua perlu tahu..
saya memang suka mengarut macam ni..
=_="


pesanan buat bakal suami saya di masa hadapan..
this is a short message just for you..

dear hubby..
from the bottom of my heart...
i'm so sorry that you are not the first..
i'm so sorry i can't protect my hand at that time..
i really hope you will understand me..
sincerely..
a lot of love..
-liana-


and i really mean it..
*serious*


=)

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver