Pages

Monday, November 26, 2012

>> parking incident..

salam to all readers.
=)

for the firs time, aku try parking kat area car park library.
tahu-tahu la kan kat situ betapa padatnye dengan kereta-kereta.
bila ternampak ada satu kereta nak keluar, aku pun tunggu la. dan bg signal.
after dia keluar, aku masuk parking.


but.
secara tak sengaja.
kereta aku dekat gila dengan kereta sebelah.
kedudukan dia lebih kurg mcm ni:



aku rasa jarak kereta aku dengan kereta sebelah tu cuma beberapa centimeter je.
aku nak bukak pintu aku pun mcm tak boleh. 
cuak beb..

CUAK gila!

takut gila aku kalau terseret kereta dia.
woooo.. seram wo..

dalam hati dah mula fikir bukan-bukan.
nak mintak tolong.
tp kat situ takde orang yg nak nak keluar parking ataupun yg nak masuk parking.
and i'm also not very sure they can drive a manual car.
dalam kepala otak aku.
call je la sape-sape.

1st aku call Najjah.
tp dia tak angkat.
then aku call Miza, dia pun tak angkat.
eh. call Miza buat ape? dia pun tak reti gak. haha.
tgk list name, ada nama Nana. tp Nana tak reti bawak manual.
belek-belek lagi.
ada nama Saiful, Shahid, Karim.......
stop..
Shahid is driving a manual car!
terus call dia.
dan kebetulan dia ada kat library time tu.
maka, dia lah hero aku.

Shahid, you are my life saviour!
thank you so much.

"liana, ko parking mcm ni? ni bukan beginner.. ni memang tak reti.."

hahahaa..
amek ko sebijik.
anyway, thank you very much, Shahid.
(^_^)

aku rase kalau dia takde, aku akan duduk je dalam kereta tunggu kereta sebelah tu nak keluar.
huhuhhuhu...

parking padat-padat kat Wangsa Maju boleh je, tp parking padat-padat kat library tak boleh.
liana oh liana.
=_="

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver