Pages

Sunday, November 18, 2012

>> cik ana sedang study..

salam to all readers.
=)

hari khamis lepas..
dalam pukul 10 malam cenggitu.
aku nak start study reinsurance.
marissa tengok je aku kepelikan.
pastu dia tanya, "cik ana belajar apa tu?"
aku tak jawab..
 "ajar la kakak. kakak nak belajar dengan cik ana la.."
terkesima jap.

dalam kepala otak aku.
gila ke ape kecik-kecik lagi aku nak ajar tentang reinsurance.
faham ke budak ni?
biar betul ni?

last-last aku ckp kat dia..
"kakak, pergi belajar ngan acu. cik ana busy.."

ingatkan dia nak prgi kat acu dia.
tapi rupanya dia duduk je sebelah aku.
"malam ni nak tidur ngan cik ana la."

sabo je la ..
bila nak study, ade je halangan..
last-last aku buat derk je ngan dia..
dia mintak susu pun aku buat tak tahu je..
tup-tup, dah tidur da sebelah aku..

kesian la pulak sebab cik ana tak layan dia sgt.
huhu..


tapi study-study pun..
sambil mengahadap Shinhwa Broadcast.
agak-agak berapa percent yang masuk kepala?
entah.
no comment.
=_="


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver