Pages

Thursday, November 8, 2012

>> dukbokki at Osio Korean Traditional Cuisine & Cafe..

salam to all readers.
=)

dua tiga menjak ni..
macam org mengidam pulak nak makan dukbokki.

Tteokbokki, also known asDdeokbokki or topokki,[1] is a popular Korean snack food which is commonly purchased from street vendors orPojangmacha.[2] Originally it was called tteok jjim (떡찜), and was a braised dish of sliced rice cake, meat, eggs, and seasoning.
*cited from wikipedia*

dulu ade jugak la teringin nak makan.
sebab tengok Junsu 2PM masak dukbokki ni..


pastu tgk Running Man..
setiap kali dorang cari food street, mesti dukbokki.
kalau dalam drama, apetah lagi.
kan?

ni miza punya idea la ni nak bawak aku makan kat sini.
Osio Korean Traditional Cusine & Cafe
kat Bangsar South.
thanks miza! 



honey lemon tea RM5.90
sgt refreshing.
sekejap je dah habis.
rase mcm tak puas sebab sedap sangat air dia. =)

dukbokki RM10.90

serving dia sgt besar.
kalau sorang makan, memang tak habis..

my review: the taste was just like how i imagined.
pada aku sedap la kan.
pada org lain aku tak tahu.



memang aku makan sorang pun dukbokki ni.
miza takleh terima, dia tengok dan minum air je.
hahaha..

walaupun aku kuat makan, tapi still tak habis jugak.
sebab banyak.
dan sedap.
sayang nak tinggalkan, aku mintak bungkus.
hehehe..


lepas ni aku nak try dia punya seafood steamboat pulak.
bau org sebelah punye seafood steamboat mcm sedap jugak je.
hehehehe..
(^_^)




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver