Pages

Wednesday, October 5, 2011

>> salam cium tangan..

salam to all readers.
;)

ni nak cite sikit..
hari tu abang aku ade la buat kenduri kat rumah dia..
kat Putrajaya..
ade la member aku 2 orang ni datang..
2 jejaka terhangat dia malaya abad ini..
*kalau dorang tahu aku tulis cmni.. mesti dorang gelak terbahak-bahak.. hahaha..*
dengar-dengar mcm ramai je yg nk datang..
last-last end up berdua jugak..
macam biase la kan..

memandangkan kali ni kenduri..
paham-paham je la kan..
ramai kot sanak saudara yang datang..

mereka berdua..
saya seorang..

of course la akan menimbulkan pelbagai persoalan yang membuak-buak di fikiran sanak saudara..
tapi yang lain tu sume senyap je..
macam kompem ade buat assumption yang bukan-bukan la tu..


yg lagi terkejut nye..
abang aku pun beranggapan sedemikian juge.!

sebab utama:
salah seorang dari mereka berdua salam mak ngan ayah aku cium tangan.!

nape?
salah ke salam cium tangan ni?
nampak macam ade ape-ape je..
kan?

untuk mendapatkan kepastian dengan lebih tepat dan terperinci..
maka saya pun bertanya lah kepada suspek utama..
"eh.. hari tu ko datang umah abg aku, ko salam mak aku cium tangan eh?"
"haah.. nape?"
aku hanya mampu tergelak dek kerana segala kemusykilanku terjawab serta merta..
"aku memang dengan semua orang aku salam cium tangan.. ye la kan.. orang tua.. kalau mcm abang ko tu tak de la.."
bagus sungguh penjelasan beliau..
bagus dibuat menantu ni..
hahahahaha..

kesimpulan cerita aku kali ni..
sebab 'salam-cium-tangan' inilah buat kau kene bahan ngan abang aku lepas kenduri hari tu..
=_="

lagi satu faktor..
balik-balik muka dorang jugak yang muncul tiap kali aku buat makan-makan..
hahahahhahahahaha..
XD

pesanan penulis:
saya tiada apa-apa hubungan istimewa dengan beliau ye..
sila jangan salah faham..


peace!
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver