Pages

Tuesday, October 4, 2011

>> my S collections..

aku nih memang suke benor la dengan sume gadget-gadget yg bermula dengan huruf S nih..
ape-ape la..
janji S..
Samsung ke.. Sony ke..
mmg cukup suke..
tambah-tambah pulak kalau kaler pink dia menawan..
awww~~

tak caye?
this is the proof..

my Sony Vaio VGN-CS36GJ


yg ni memang first time nampak terus aim..
nak tak nak..
kumpul gak duit beli bende nih..
hehe..

my Samsung GT-S3850 Corby 2


yg ni beli secara tak sengaja..
hari tu aku teman adik aku beli phone..
aku pun terbeli sekali..
hehe..
=p

my Sony earphone Fontopia MDR-E9LP


kaler putih pink..
pink lagi?
takpe..
biar matching..

my Sony Ericson K-550i

yg ni takde kaler pink..
maroon pun jadik la..
limited edition tu.
selalunye kaler hitam putih je kan.
aku punye special..
kaler maroon..


my Mr.S..

ooopssss..
kantoi pulak..
=p


maybe i will add my S collections..
hehe..

dari hari tu..
aku dok usha bende alah ni je..

mcm best je kan..
dah la pink dia memikat..
cute pulak design pokadot dia..
huish..
tapi aku tak beli pun lagi..
budget takde..
dulu tengok harga RM200++..
rase mcm terlalu mahal pun ade..
tunggu la dulu..
dah kaya sikit or tunggu design yg lagi lawa ke..
*cheyt.. *

also..
ade gak la terniat nk beli ipad kan..
tapi tu tunggu ipad keluar kaler pink dulu..
baru aku beli..
ntah tahun bile la agaknye kan..?
ooohh.. ya..
ipad xde huruf S kat depan..
mcm mana nih??


3 comments:

Nor Ain said...

kte suke pink jugak . yay ! high 5 : )

lianakhamis said...

hi-5.! kite memang suke pink.. banyak barang sume kaler pink.. hehe.. ni baru gadget.. =)

Nor Ain said...

yay . dah boleh geng dah ni kannn : )

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver