Pages

Sunday, June 19, 2011

>> baby sitter..

lepas balik dari langkawi tu..
aku dengan x rasminya menjadi seorang baby sitter..
hehehe..

week 1.
jaga Marissa & Mia..

pakai tudung labuh..
tapi seluar pendek..
hahahahahahaha..


mia pelik tgk kakak dia pakai tudung..
tu yg asyik nk cium je..
hehehehe..


syg adik!
;)

fyi, Marissa dah kenal aku..!
"mana Cik Ana..??"
pastu dia tunjuk aku..
hehehehehehe..


week 2.
jaga Haikal..
sampai ke terengganu tu..
hehehehehe..

budak kecik ni mmg kuat menyegih..
;)

baru dapat kaki..
keluar masuk keluar masuk pintu tu..
dia xnak dipegang tu..
nak buat hal sendiri je..
lagi tensen..
dia kalau dibiarkan lepas suka berjalan ke arah jalan raya besar..
bahaya tu..!
kereta lalu lalang..
haish~
budak kecik sume mmg mcm ni..


bila bukak laptop..
dia pun sibuk je..
mcm pro..
hahahahahhaha..

lagi satu..
dia suka main suis..
sampai kt kedai makan pun main suis jugak..
future engineer la katakan..
hehehe..

ni sempat aku rakam gaya dia tgh mai suis kt kedai makan..


sejak tu..
kitorg dh x keluar makan dah..
makan bungkus je dalam hotel..
=_="



jaga sapa paling senang..?
pada aku..
jaga Marissa senang sikit kot..
 Haikal dah lasak semacam pastu nk bebas je..
xnak org pegang dia..
Mia pulak asyik mengutip bende2 kecik masuk mulut je..
kene selalu tgk..

tapi part yg paling x best..
bila parents dorg dah balik kerja..
mula la mengada2 menggedik2 merengek..
ish.. geram pulak rasenye..
mcm nak kene cubit2 jek..
budak2 la katakan..


gmbr terbaru Alya Adriana..
tembamnye budak kecik ni..!
muke mcm cina, kan..?
yg dak kecik ni aku xpernah jaga lagi..
lagipun aku x berani la angkat dia..
kecik lagi ni..
tunggu la besar sikit nanti Cik Ana dokong ye..
hehehehe..


done with babysitter..
i need a job right now..!!
please..




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver