Pages

Tuesday, June 25, 2013

>> strategi baru: blog..

salam to all readers..
=)

ingat tak aku pernah share pengalaman aku pasal One Community Worldwide tu..?
tak ingat?
check out this link: e-life: scam, MLM or business??


dan info yang terbaru aku dapat..
orang-orang kuat one com mula menggunakan strategi baru..
yakni, blog..

ha.ha.ha.ha.ha.ha.ha
*gelak tak ikhlas dengan niat memperli*

dulu bukan main cakap 'away from keyboard'
sekarang, dunia di hujung jari, kan?

kalau try google search pasal e-life scam, one com, etc..
semua cerita negatif adalah top search.
surprisingly, blog aku pun termasuk dalam top search tu..

well, you guys still have a loooooong way to be first of the search..
you know what i mean.. hehe.. *gelak sinis
setakat follower orang-orang korang jugak..
memang tak berkembang la otak..
bila baca komen-komen yang kononnya membina tu, serius rasa lawak gila!


entah la..
i think i need to let go of this feeling..
but, aku rasa semakin lama macam semakin melampau pulak mereka-mereka ni..
aku sangat berharap kepada sesiapa budak baru, please la stop sebelum terlambat..

hutang berpuluh ribu, tapi tak nampak apa pun..
balik-balik pergi HQ, cari orang, sharing, bla bla bla..
kalau pergi mana-mana pun, ala.. setakat pergi Pangkor Private Island je pun..
kalau duit ada banyak nak mampus, pergi la buat gathering tempat lain..
balik-balik situ gak..
buat la oversea..
aku tahu korang tak mampu.. haha.. *gelak menyindir

niat nak tolong family, kan?
ye la..
sayang family la katakan..
berapa kali korang jumpa family korang dalam sebulan?
tak pun, setahun?
jeng.. jeng.. jeng...
soalan yang agak panas dan sensitif..
selain mesin tu, apa lagi yang korang pernah buat untuk family korang?


teeeet..
bye bye!

serious sayang giler account aku tak boleh direct comment kat blog diorang..
kalau tak, memang aku serang.
hahahaha..
*gelak jahat





No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver