Pages

Thursday, June 13, 2013

>> first time..

salam to all readers..
=)

first time pergi exam hall dengan kereta..
aku sampai pukul 7.15am..
guess what?
parking full!

yes.. exam pagi start pukul 8.30am..
tapi pukul 7.15am, parking dah full..

gila!

first time gak la aku selamber parking kat mana-mana yang boleh parking..

tu satu hal..

hari ni aku exam Combinatorial Mathematics..
subjek Maths ye kawan-kawan..
dah masuk dewan, dah baca doa sume dah, tengok meja sebelah..
eh.. mcm ada sesuatu yang aku takde hari ni..
ting!
CALCULATOR!

berlari aku pergi luar dewan amik calculator..
gila!

liana, ko memang gila!

Alhamdulillah..
aku boleh buat sume soalan..
sekarang hanya mampu berdoa dapat A la.. ameen.. 

dah setel exam, pergi la kat kereta..
jeng jeng jeng...


kiri kanan depan belakang..
sume kete mahal-mahal..
student UM ni sume memang kaya-kaya eh?

dah la kereta mahal-mahal..
tapi takde tanda-tanda tuan empunya kereta mahu keluar..
i mean, tuan kereta takde lagi.. memasing busy discuss jawapan exam tadi.. ahax.

cuak gak la nak keluar parking tu tadi..
kereta aku kereta tempatan je.. 
tapi kereta kiri kanan depan belakang, sume kereta import..
nasib la kereta korang..
kira okay hari ni aku tak langgar mana-mana..
hehehe..

esok aku ada paper Physics pukul 11.30am..
aku rasa, aku taknak parking kat exam hall lagi dah..
sesak giler kot..
kalau sesak-sesak kereta yang sekufu, takpe jugak..
ni kereta yang mahal-mahal.. branded BMW, Mercedes, Porsche etc.
gila kau kalau terseret sikit!


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver