Pages

Tuesday, August 30, 2016

>> mimpi..

salam to all readers..

everytime aku berfangirling dengan si sunghoon (read: kim sang min) ni..

Image result for sung hoon five enough

at that night..
aku akan termimpikan seseorang ni..
seseorang yang aku kenal pulak tu..

mula-mula rasa macam pelik je..
kenapa tetibe aku mimpi dia..
takde angin takde ribut..
aku mimpi dia..
hmmmm..
petanda apakah ini?

lepas tu aku saje je la stalk FB and instagram dia..
saje je nak tau update..
takde ape sangat la..

apa yang lagi aku peliknya..
setiap kali aku berfangirling dgn sunghoon kot bende ni terjadi..
kenapa?
kenapaaaa??
kenapaaaaaaaa???

apesal setiap kali aku berfangirling dgn changmin, aku mimpi changmin..
tapi bila aku berfangirling dgn sunghoon, aku mimpi dia..
dia dengan sunghoon jaaaaaaaauuuuuuuhhhh giler beza kot..
tak serupa langsung..
tang mana yang sama tu pun aku tak tau la..

hmmmmm..
apakah petandanya?

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver