Pages

Monday, August 19, 2013

>> "liana khamis kan..?"

salam to all readers..
=)

sejak kebelakangan ni..
ramai kawan-kawan lama yang aku jumpa..
to be precise: kawan sekolah rendah..

yang syok nya, dorang still ingat nama penuh aku..
"liana khamis! apa ko buat kat sini..?"
"aku part time je.. hehe.. ko study mana skrg?"

itu adalah dialog biasa aku dengan mereka..
walhal dalam otak aku ligat berfikir, siapa kah mereka??
oh tidak!
liana dah lupa kawan-kawan sekolah rendah dia!

muka macam kenal..
tapi nama memang tak ingat..
yang lagi terharu, memasing ingat kot nama penuh aku..


i'm so sorry to you guys..
seriously, aku tak ingat beb..
kawan-kawan sekolah rendah yang aku ingat mostly kawan-kawan yang aku pernah jumpa dekat sekolah menengah or matrix je..
kalau yang tak pernah jumpa langsung after sekolah rendah tu, aku memang tak ingat..

aku rasa agak bersalah jugak la sebab tak ingat kat korang..
especially bila korang cakap, "dulu kita kan sekelas.."
sekelas?
kelas apa kah?
time darjah berapa kah?

fyi, aku agak femes kat sekolah rendah sebab aku budak lompat..
giler femes seyh..
sampai budak kelas belakang pun kenal aku siapa..
hahahahaha..
*gila glamour kejap

haish..
liana oh liana..
perlu tengok balik gambar-gambar lama ni..
nak kene refresh memory..
huhuhuhu...




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver