Pages

Tuesday, July 16, 2013

>> rezeki Ramadhan..

salam to all readers..
=)

rezeki bulan puasa kali ni..
alhamdulillah..

1. dapat kerja part time
walaupun tak banyak gaji dia, tapi at least ade la jugak kan..
and aku enjoy kerja kat situ..
semua sekepala..
for me, the work is like playing a game..
hehehehe..


2. lulus dengan cemerlang
aku dapat graduate tahun ni..!!
yeaaaaayyy...!!
my result for this sem is higher than expected..
thus, my CGPA can be considered stable..
Alhamdulillah..


masih belum ada rezeki job hunting..
maybe lepas raya kot..
mana la tahu..
hehehehe...

p/s: i've got 2 missed calls, probably from HSBC..
need to wait for them to call me tomorrow..
pray for the best..
(^_^)v



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver