Pages

Saturday, July 27, 2013

>> iklan..

salam to all readers..
=)

baru-baru ni..
salah seorang member aku telah di'block' dalam group kat fb..
group sekolah aku la..
group ape lagi..
hehehe..

bagus jugak dia kene block.. 
at least notification aku tenang sikit..

mana tak nye..
tiap2 hari post kat wall group pasal bisnes dia..

well..
i know this is one of your strategies to attract customers..
but you need to remember as well..
not all people will like everything you did..
and yes..
i'm getting annoyed be that..

why?
the main reason is not your business..
but your interpretation of your words about your business..

yes..
your wording does get me annoyed..

p/s: aku rasa kalau aku berkata jujur, i tend to speak English..
maybe it sounds better..
haha..
=_="


aku paling tak suka bila orang promote business dia, then relate something Islamic..
dan terang-terangan fakta yg dia bawak tu adalah fakta copy paste..
sahih atau tak?
wallahualam..

second thing is, business dia je la yang paling bagus..
cerah masa depan..
bla bla bla..
tapi belum tentu cerah masa depan kan kalau dah terfaktab harga barang kau tu semakin menurun dari tahun ke tahun..
market sekarang tak boleh nak jangka..
kan?

tak perlu la bagi confirmation kononnya 100% gitu..
sedangkan dalam dunia ni, 100% sure adalah mati..
bila? di mana? dengan siapa?
itu kita tak tahu..
betul tak?


for all online sellers *peniaga online*
berpada pada lah dalam mempromosikan barangan yang anda jual..

sekian..



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver