Pages

Monday, July 9, 2012

>> reverse psychology..

salam to all readers..
=)

"Reverse Psychology"

apa yang korang fikir tentang perkataan ni?
nampak serius,kan?
macam hebat, kan?

ye..
ini memang serius..
dan ini memang hebat..

aku baru tersedar..
konsep RP ni sangat-sangat berkesan ke atas diri aku..
then i realize..
someone make used of me using this method without i realized at that moment..
kalau untuk kebaikan, takpe jugak..
ini menjahanamkan..

cis kau!

cool down, cik liana.. no need to maki hamun kat sini pun.. cik liana kan sopan orangnye.. lemah lembut, berbudi pekerti dan sebagainya.. tak main la perkataan-perkataan yang tak bermoral cenggitu.. ye tak?

tak rase ke kalau aku pujuk diri sendiri guna ayat ni, buat aku lagi rasa nak memberontak memaki hamun etc.?

cuba guna ayat ni pulak..

hah.. maki je dia tu.. memang dia layak kena maki pun.. maki la sampai ko puas.. then ko maki dia maki lagi maki punya maki lagi dahsyat-dahsyat.. habis pahala ko kumpul sume ko bagi dia.. bagus la tu.. teruskan la..

kompen dalam masa 3 saat..
tak jadi aku nak maki-maki orang..

this is what we called RP..

tapi seriously la weyh..
apesal aku tak nampak benda ni awal-awal eh?
kalau tak..
takdenye aku terkena dengan helah ko..

cis!
*geram lagi*

satu je la aku nak ingatkan..
kalau ko sanggup buat kawan-kawan ko macam ni..
tak mustahil satu hari nanti bila kawan-kawan ko mendapat kesedaran macam aku, akan tinggalkan ko buat selama-lamanya..
aku dah malas nak layan..
if possible..
aku taknak ingat pun ko..

thats it..

semoga ko akan mendapat balasan yang setimpal dengan apa yang ko buat..

nak tolong konon..
cis!
*geram lagi sekali*
padahal takde pertolongan pun yang aku nampak..
siot je..



teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettt....

nampak gayanya RP tidak berkesan tatkala cik liana benar-benar marah..
sekian..





post yang penuh emosi hari ni.. hurm...

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver