Pages

Sunday, July 15, 2012

>> mimpi ngeri..

salam to all readers..
=)

semalam ku bermimpi..
*chey.. mcm tajuk novel..*

dalam satu shopping complex nih..
dipenuhi dengan manusia yang paling aku tak nak jumpa..
daripada manusia yang paling aku benci, sampai la manusia yang aku suka dalam diam (crush)..

aku tak tahu kenapa..
setiap kali aku jumpa dorang..
aku mesti kehilangan barang..

bila jumpa manusia A..
aku hilang basikal..
bila jumpa manusia B..
aku hilang payung..
bila jumpa manusia C..
aku hilang dompet..

sampai la jumpa manusia Z..
aku dah takde apa-apa barang dengan aku..
manusia Z bertanya: 
"kenapa awak sangat careless? mana barang-barang awak pergi?"


perasaan itu datang lagi untuk sekian kali nya..



.......................................................................................................................................................

adakah mimpi ini memberikan aku satu klu dalam hidup aku?
apakah?
mengapakah?
bagaimanakah?
bilakah?
di manakah?




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver